سیاست حریم خصوصی
- ارائه مدارک لازم هویتی و بانکی به صورت کامل و بدون اشکال به عهده و مسئولیت مشتری و خریدار می باشد. (مدارک لازم در ادامه توضیحات ذکر شده)
- تایید نهایی ثبت نام به عهده سازمان شاپرک در تهران و بانک مرکزی می باشد و متوسط بین 1 تا 4روز درصورت عدم وجود مشکل زمان بر است و درصورت وجود مشکل تا 7روز نیز زمان بر خواهد بود ودر صورت زمانبر شدن تاییدیه از سوی شاپرک حتی به مدت 1 ماه مشتری حق فسخ قراردادخرید یا درخواست استرداد وجه را از خود بدون اعتراض سلب وساقط میکند.
- هیچ اعتراضی از بابت زمانبر شدن تاییدیه های شاپرکی از سوی مشتری وارد نیست زیرا امری لازم الاجرا در سراسر ایران می باشد.
- برای محصولات استوک هیچ ظمانتی و تعهدی (شفاهی و یا کتبی)داده نمیشود.
- محصول فوق هنگام تحویل نزد خریدار تست کلی میشود و بعد از خروج از دفتر بکار بردن جمله (رنگش رو دوست ندارم ، صدای کارتخوان ضعیف است ، نوشته هایش ریز است ، اونی که میخواستم نبود و...) مورد قبول نمایندگی نیست وبه هیچ عنوان مبلغ آن استرداد نخواهد شد (زیرا تست کلی و دریافت محصول به معنای رضایت و تایید کیفیت لازم کالاست )
- گارانتی تضمین عودت کالا ، تعهد استرداد وجه از سوی ویرا یا مسائل این چنینی ، تحت هرشرایطی بر روی هیچ محصولی ارائه نشده و نمیشود .
- تعهدات کارت گارانتی محصولات آکبند با توجه به شرایط متغیر در کارت گارانتی هر محصول قابل اجراست ولاغیر.
- مسائل وخطایای ارتباطی هر کارتخوان مربوط به سیمکارت دستگاه می باشد واین مورد خارج از تعهد گارانتی یا کارت گارانتی می باشد ومشتری نمیتواند عدم توانایی خود از تهیه سیمکارت مناسب را دلیل عودت یا ارسال آن به شرکت گارانتی کننده قراردهد زیرا شرکت گارانتی دهنده شرایط گارانتی را در کارت گارانتی محصول توضیح داده است.
- درصورت ایجاد مشکل فنی یا هر مشکلی برای محصولات آکبند دارای گارانتی ، نماینده ویرا حق ارسال آن به شرکت ارائه دهنده گارانتی را به صلاحدید خود دارد و خریدار و مشتری حق اعتراض را از خود سلب و ساقط میکند.
- درصورت اتمام شارژ اعتبار پولی و اینترنت سیمکارت یا وای فای ، کارتخوان تراکنش انجام نخواهد داد ، و معمولا برای تشخیص این مشکل توسط مشتری ، می بایست کارتخوان خطاهای (خطای ارتباط با شبکه – اتصال -GPRSعدم ارتباط با مرکز - جستوجوی شبکه و خطایای این چنینی ) را نمایش دهد در این صورت مشتری خودش باید نسبت به افزایش توان مالی یا اینترنت سیمکارت و وایفای اقدام نماید و بند 9 این تعهدنامه خارج از حیطه کاری نمایندگی ویرا می باشد .
- مشتری خود به تنهایی متعهد است درصورت عدم ارتباط گیری کارتخوان خود بدلیل خرابی یا ضعف سیمکارت یا وای فای مورد استفاده در کارتخوان ، نسبت به تهیه سیمکارت یا خط اینترنت وای فای مناسب اقدام نماید زیرا مسائل سیمکارتی یا نحوه ارتباط گیری خارج از حیطه پشتیبانی نمایندگی و گارانتی محصول می باشد.
- شارژر و باتری تمامی کارتخوان های سیار (آکبند و استوک و دست دوم) از لحظه تحویل به مشتری فاقد گارانتی می باشدو مشتری و خریدار حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود سلب و ساقط میکند.
- پرداخت هزینه جانبی مسائل انتقال مالکیت –تغییر حساب و تمامی درخواست های شخصی خریدار 2 دقیقه بعد ازتحویل محصول به خریدار و مشتری به عهده خریدار ومشتری است و با توجه نرخ اعلامی اتحادیه مبلغ حق الزحمه درخواستی از مشتری تماما قبل از انجام کار دریافت میگردد.
- ثبت نام فقط درصورت ارائه کامل وصحیح مدارک توسط خریدار و مشتری ، امکان پذیر میباشد.
(مدارک مورد نیاز اعلامی به شرح ذیل میباشد):
اشخاص حقیقی :(1-کارت ملی2- شناسنامه3-کارت بانکی مدنظر ، با توجه به لیست بانک های اعلامی از سوی ویرا4-کدرهگیری گام 4 مالیاتی)
اشخاص حقوقی :(1-کارت ملی2-شناسنامه3-کارت بانکی مدنظر با توجه به لیست بانک های اعلامی از سوی ویرا4-اساسنامه5-روزنامه رسمی6-گواهی ثبت شرکت7- گام4کدرهگیری مالیاتی)
بانک های طرف قرارداد برای کارتخوان های دست دوم شامل : سپه –سرمایه –ایران زمین –پست بانک-پاسارگاد – شهر- مهر ایران و سینا می باشند.
بانک های طرف قرارداد برای کارتخوان های آکبند شامل :سپه –سرمایه –ایران زمین –پست بانک-پاسارگاد – شهر- مهر ایران –سینا-اقتصاد نوین –کشاورزی-تجارت –رسالت –صادرات می باشند.
- لیست بانک های طرف قرارداد کارتخوان های آکبند و دست دوم امکان دارد هر زمان شامل بروز رسانی منجر به اختلال یا حذف برخی از بانک ها از سوی شاپرک و بانک مرکزی شوند و در اینصورت مشتری موظف است نسبت به اعلام اطلاعات بانکی جدید موجود در لیست بروزشده اعلامی از سوی ویرا ، اقدام نماید
- مشتری با توجه به تورم اقتصادی و افزایش قیمت ها و مسئله تامین موجودیت اجناس نمایندگی بلافاصله بعد از هر فروش یا ارائه خدمات ، حق فسخ قرارداد خرید یا عودت محصول و خدمات ارائه شده تحت هر شرایطی را از خود سلب و ساقط می نماید.
- مشتری موظف است در انتخاب خود دقت نماید تا سوء تفاهمی پیش نیاید و منجر به اختلاف های جنایی، قضایی ، حقوقی یا کیفری علیه ویرا نشود ( منظور از اختلاف کیفری یعنی برهم زدن نظم عمومی ودرگیری با نماینده برای رسیدن به هدف خود ، عواقب جزایی قانونی و نابخشودنی را با توجه به ماده 618 قانون مجازات فوری به همراه دارد)
- ویرا متعهد است از مدارک هویتی وبانکی تمامی مشتریان عزیز تحت هر شرایطی مراقبت نمایدولا درصورت جنگ –سیل –زلزله و حوادث طبیعی کشوری که دراین صورت برابر قانون وشرایط موجود و حاکم کشور تصمیم گیری خواهد شد.